Opći uvjeti poslovanja
Ova pravila i uvjeti određuju odnos između Žabica spin d.o.o, Josipa Bosendorfera 1d, 31300 Beli Manastir, Hrvatska, dalje u tekstu Žabica spin ili »zabica.hr« ili »internetska stranica«, te svaka osoba koja obavlja kupnju na internetskoj stranici zabica.hr, dalje u tekstu »korisnik«, a skupa imenovane »ugovorne strane«.
Korisnik izjavljuje da je dovoljno star, odnosno ima dozvolu roditelja te pravnu sposobnost sklopiti ugovor, što mu omogućava da obavi narudžbu na ovoj internetskoj stranici.
Ugovorne strane su suglasne da ove odnose uređuju ovi opći uvjeti prodaje. Uvjeti se mogu izmijeniti i u tom slučaju su važeći uvjeti oni, koji su već na snazi u trenutku slanja narudžbe putem stranice.
Podaci o proizvodima
Objave prodavatelja predstavljaju prikaz osnovnih uvjeta prodaje, osim ako prodavatelj nije izričito naveo drugačije.
Opisi i specifikacije proizvoda dobiveni su od strane dobavljača ili su preuzeti sa službenih stranica dobavljača. Fotografije proizvoda mogu biti dobivene od strane dobavljača ili mogu biti fotografirane u prostorijama prodavatelja. Prodavatelj ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda, fotografija i ažuriranja stranica.
Putem zabica.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda iz ponude prodavatelja. U primjeru istaknutih cijena na zabica.hr koje odstupaju od cijena u trgovini prodavatelja, prodavatelj će kupcu izjednačiti cijenu. Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšao odabir prilikom kupovine.
Naši proizvodi i cijene su važeći ako su prikazani na internetskoj stranici u trenutku narudžbe, sa iznimkom posebne ponude, rok valjanosti koje je naveden na internetskoj stranici. Korisnici se mogu upoznati sa dostupnošću proizvoda na informativnoj stranici. U slučaju narudžbe proizvoda, koji nije dostupan, zabica.hr zadržava pravo da poništi narudžbu i o tome obavijesti korisnika. Ako je korisnik naručio više proizvoda, a neki od njih se iskaže za dokonačno nedostupnog, zabica.hr će korisnika obavijestiti o nemogućnosti dostave proizvoda.
Ostali dio narudžbe će biti obrađen i poslan kupcu u okviru rokova, navedenih u informativnoj elektronskoj poruci o slanju narudžbe. Korisnik može također izabrati poništenje cjelokupne narudžbe tako, da o tome obavijesti odjel za pomoć korisnicima na decathlon.hr putem telefona ili elektronske pošte.
Korisnik također može otkazati narudžbu obavještavanjem Službe za korisnike na zabica.hr telefonom ili e-mailom.
Cijene
Cijene, koje su navedene na internetskoj stranici su u eurima i uključuju PDV, a uz to se zaračuna i dostava na području Hrvatske. Sve cijene u eurima izračunate se prema pravilima preračunavanja po fiksnom tečaju konverzije 1kn=7,53450 eur.
Cijene proizvoda, koje su navedene na decathlon.hr, ne uključuju troškove slanja, niti cijenu pakiranja ili cijenu drugih usluga, navedenih na internetu, koji se mogu dodatno zaračunati.
Te eventualne dodatne takse će biti odgovarajuće i otvoreno priopćeni korisniku u posljednjem prozoru pri narudžbi, prije konačnog potvrđivanja narudžbe.
Uz to korisniku se priopćuje, da cijene proizvoda i usluga u trgovini Žabica nisu obvezno primijenjene kod kupnje na stranici zabica.hr i obratno.
Narudžba
Kupac može iz dijela asortimana prodavatelja, objavljenog na zabica.hr izabrati proizvod ili više proizvoda za čiju kupnju je zainteresiran i naručiti putem:
-
web trgovine: zabica.hr
-
e-mail: trgovinazabica@gmail.com
-
telefona: 031 700 990
-
osobno u trgovini na adresi Josipa Bosendorfera 1d, 31300 Beli Manastir
Proizvode mogu naručiti registrirani i neregistrirani kupci. Registracija se vrši kreiranjem korisničkog računa. Registracija je besplatna. Prilikom registracije Kupac kreira korisničko ime i lozinku. Kupac je odgovoran za sve radnje i narudžbe izvršene pod njegovim korisničkim imenom. Registrirani i neregistrirani Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili kupovine.
Klikom na gumb "Naručiti" Kupac daje neopozivu ponudu prodavatelju za kupnju pojedinog ili grupe proizvoda. Prije zaključivanja kupovine Kupac može samostalno promijeniti stanje proizvoda ili dodavati još proizvoda u košaricu.
Kupnja ne može biti realizirana ukoliko kupac nije potvrdio svoje slaganje s Općim uvjetima.
Kupnja je valjana samo ako je narudžba uredno ispunjena i zaključena putem zabica.hr. To vrijedi i za dodatne zahtjeve, uvjete ili upute kupca, koji mogu biti u vezi s kupljenim sadržajem. U slučaju da prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno ili telefonski obavijestiti kupca o tome čim to bude moguće. U slučaju obavijesti da je naručeni proizvod dostupan u produljenom roku, Kupac ima mogućnost ostati pri narudžbi, uz novi, tako naznačeni rok isporuke, ili pak otkazati narudžbu. U slučaju da prodavatelj obavijesti kupca da proizvod uopće ne može naručiti od dobavljača, ugovor se raskida već samom takvom obaviješću i narudžba se otkazuje.
Narudžba se smatra potvrđenom i valjanom kad Kupac zaključi narudžbu s klikom na gumb „Naručiti“ i istovremeno na mail dobije potvrdni e-mail.
Plaćanje
Kupac se obvezuje narudžbu platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
-
pouzećem – gotovinom prilikom preuzimanja
-
virmanom / internet bankarstvom, isključivo po prethodno zatraženoj ponudi
-
kreditnim ili debitnim karticama online
-
Dostava
Online kupnja uz dostavu moguća je na području Republike Hrvatske, uključujući i većinu otoka. U slučaju manjih otoka, dostava se vrši do najbliže trajektne luke. Prodavatelj je dužan dostaviti naručenu robu na adresu unutar Republike Hrvatske, koju je kupac naveo u narudžbi kupca poslane putem zabica.hr.
Cijena dostave za narudžbu do 39,99€ iznosi 5,00€, a za iznos od 40,00€ je besplatna.
U Žabica spin d.o.o. nastojimo naručenu robu sa zalihe dostaviti u što kraćem roku. Okvirni rok isporuke artikala koji su na zalihi, iznosi od 2 do 14 radnih dana. Rok počinje teći od trenutka kada prodavatelj zaprimi uplatu na žiro račun ili kada se autorizira transakciju kreditnih ili debitnih kartica. Cijena troškova dostave vidljiva je u košarici. Za proizvode koji nisu na zalihi, a naručuju se, prodavatelj dogovara okvirni termin isporuke s kupcem prema uobičajenim terminima isporuke od strane dobavljača.
Prodavatelj je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje robe iz svojih poslovnih jedinica i isporuke dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovanih brodarskim uslugama, višu silu, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju dostavne službe.
Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća, na adresi koju je kupac naznačio, zbog toga što se kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo kupac.
U slučaju neuspjele dostave, ukoliko se proizvod ne preuzme, a kupac nije obavijestio prodavatelja o tome pisanim putem, prodavatelj ima pravo uskladištiti robu po svom izboru na rizik kupca uz obračunavanje troškova skladištenja po započetom mjesecu i inzistirati na ispunjenju ugovora ili, nakon određivanja naknadnog roka od 15 dana raskinuti ugovor i robu dalje prodati trećim osobama, pri čemu je kupac obvezan platiti naknadu skladištenja i manipulativnih troškova.
Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko ih ima, odmah prijaviti oštećenje dostavnom službeniku koji robu isporučuje.
Kupac je dužan bez odlaganja preuzetu robu pregledati po vanjskoj ambalaži prilikom preuzimanja od dostavne službe, te obavijestiti prodavatelja o vidljivim nedostacima robe sukladno ovim Općim uvjetima. Ako na proizvodu primijetite oštećenja nakon otpakiravanja, fotografije oštećenja i ambalažu te navedeno prijavite pisanim putem na mail: trgovinazabica@gmail.com.
Prodavatelj može, u slučaju uočenih problema s izvršavanjem obveze plaćanja kupca, otpremu robe po vlastitom nahođenju otkazati ili odgoditi do potpunog izvršenja obveza plaćanja od strane kupca.
Ukoliko se kupac odluči za osobno preuzimanje robe, prodavatelj ističe da kupac prije preuzimanja mora dobiti obavijest od prodavatelja o spremnosti robe za preuzimanje. O tome će kupac biti obaviješten putem kontakta kojeg je odabrao
Reklamacija
U slučaju pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda kupac ima pravo na zamjenu ili povrat pri čemu je dužan prijaviti nedostatak u što kraćem roku (maksimalno 48h) putem telefona 031 700 990 ili e-maila trgovinazabica@gmail.com.
U slučaju kvara proizvoda unutar jamstvenog roka ili bilo kojeg razloga nezadovoljstva proizvodom kupac nam, sukladno Članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, može uputiti pisani prigovor na adresu: Žabica spin d.o.o., Josipa Bosendorfera 1d, 31300 Beli Manastir, putem e-maila: trgovinazabica@gmail.com ili fizički doći u trgovinu. Na pisani prigovor očitovat ćemo se u zakonskom roku od 15 dana od primitka prigovora od strane kupca.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima mogućnost jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći za to razloge u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda koristeći Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju za raskidom ugovora na trajnom mediju.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Osijeku.